Meest gestelde vragen
Springkussens
Het is altijd aan te raden om te reserveren zodra u de datum van het feest weet,
Dit om teleurstelling te voorkomen.
Daarnaast hebben ik ook wat tijd nodig om u bestelling te bevestigen
Dit kan enkele dagen duren doordat dit een eenmanszaak is en ik ook spullen moet bezorgen en dan niet achter de computer kan zitten om reserveringen in de agenda te zetten.
Hou hier a.u.b. rekening mee met bestellen!
U mag altijd gratis annuleren bij slecht weer, dus u hoeft niet te wachten met reserveren tot het laatste moment om er zeker van te zijn dat u ook echt wat aan het springkussen heeft op de datum dat u hem heeft gehuurd.
(Dit geldt alleen bij de springkussens )
Let op! Gratis annuleren geldt alleen bij slecht weer!
Als u 1 dag een springkussen wil huren is dit niet 24 uur
want s’nacht’s springen er geen kinderen.
Een dag springkussen huren kan tussen 9:00 en 21:00 uur
(Hier wordt bij hoge uitzondering wel eens van afgeweken)
hier tussen zijn alle bezorgtijden en ophaaltijden mogelijk.
LET OP!
Hoe eerder u reserveert hoe meer keuze u heeft met de bezorg en ophaal tijden.
Want ik kan natuurlijk maar op 1 plek tegelijk een kussen plaatsen.
En bijna iedereen wil het kussen om 9:00 uur hebben staan en om 21:00 uur opgehaald hebben.
Wil u meerdere dagen een springkussen huren, dan kan dat natuurlijk ook !
maar ook dan gelden de zelfde tijden.
Hou bij het reserveren van een springkussen rekening met een half uur speling voor en na u aangegeven tijd.
Voorbeeld:
Bezorgtijd 10:00 ( dan kan ik er tussen 9:30 en 10:30 uur zijn )
Ophaaltijd: 20:00 uur ( dan kan ik er tussen 19:30 en 20:30 uur zijn )
Dit omdat wij door de drukte niet altijd exact op de gevraagde tijd op locatie kunnen zijn.
DIT BLIJFT NATUURLIJK WEL ONS STREVEN! Maar lukt helaas niet altijd.
Geen enkel springkussen is waterdicht
Veel mensen huren een springkussen met een dak omdat ze denken dat hij dan droog blijft als het regent (DIT IS NIET ZO!)
Een kussen met dak blijft wel iets langer droog dan een kussen zonder dak
maar ook met dak word hij nat van binnen.
Want een springkussen is helemaal in elkaar genaaid en zit dus helemaal vol gaatjes waardoor hij lekt.
Wel kan er wat makkelijker een waterdicht zeil overheen gelegd worden zodat hij meer droog blijft.
Maar over het algemeen vinden kinderen het alleen maar leuk als het kussen nat wordt door de regen, en in de zomer laat de temperatuur het vaak ook goed toe.
Laat het springkussen in de regen aan staan.
Dit voorkomt dat het kussen in de luchtkamers nat wordt
want dit is erg lastig droog te krijgen en verhoogt de kans op weerplekken in het kussen.
Zolang het kussen aan staat, staat er druk op de luchtkamers en kan het water niet door de naden in het kussen. (ZIE FOTO)
BIJ ONWEER MOET HET KUSSEN WEL UIT!
Nee dit kan bij ons niet!
Wij plaatsen onze springkussens altijd zelf!
Dit omdat wij er zeker van willen zijn dat het kussen altijd veilig en goed vast staat.
Daarbij komt dat als wij het kussen zelf opbouwen en afbreken, wij altijd weten dat het kussen heel bij de volgende klant aankomt, en de volgende klant niet verrast wordt met een springkussen dat stuk is of vol ligt met chips waardoor de klant er dus geen omkijken naar heeft.
Wij ruimen het kussen sneller en beter op dan iemand die dit nog nooit heeft gedaan.
En de meeste mensen willen na een feestje niet ook nog eens het Springkussen opruimen en terug brengen.
Bij ons kan u op verschillende manieren betalen.
1. Via de mobiele pinautomaat
Wij hebben de mobiele pinautomaat standaard bij ons in de bus liggen.
Dit houd in dat u bij het afhalen van producten bij ons niet kan pinnen.
Neem in geval van afhaal AUB zo gepast mogelijk mee want wij hebben zeer beperkt wisselgeld.
2. Contant
U kunt altijd contant afrekenen bij ons.
Hou hierbij wel rekening dat u het zo gepast mogelijk heeft want Wij hebben beperkt wisselgeld bij ons !!
3. Via Factuur
Bedrijven, Scholen, Gemeente, Stichtingen
mogen ook via factuur betalen.
Dit moet alleen wel vooraf aangegevenworden en voor levering van de producten betaald zijn !!
Dit omdat wij in het verleden te veel klanten hebben gehad die niet, of veel te laat betaalde.
De betaling moet altijd vooraf of bij aflevering voldaan worden !
Is dit niet het geval, dan kunnen wij de reservering annuleren.
Hier kan ik niet echt een goed antwoord op geven.
Dit omdat elk kind anders is
Als het alleen kleine kinderen van de zelfde leeftijd zijn kunnen er meer kinderen op dan als het gemengde leeftijden zijn.
Kinderen met de leeftijd vanaf 9 jaar zijn vaak wat drukker en houden wat minder rekening met anderen, hierdoor kunnen er wat minder kinderen op een springkussen als er kleine kinderen en wat grotere kinderen op gaan.
Als dit het geval is, is het verstandig om niet een te klein kussen te kiezen.( dit moet het budget natuurlijk ook toelaten )
Maar de meeste ouders vragen het om er achter te komen of ze er zelf ook op kunnen.
HET ANTWOORD HIER OP IS… JA! Geen probleem.
Op een springkussen staat een zelfde blower als op een stormbaan en is op de zelfde manier in elkaar gezet, en op een stormbaan zitten bij buurtfeesten vaak de grootste kinderen (de ouders) 🙂
Dat hangt af van hoeveel blowers er op het springkussen aangesloten moeten worden
maar bij de meeste springkussens is 1 blower voldoende.
Een blower voor op een springkussen is 1,1kW ( 1100 watt )
Bron: www.watkostenergie.nl
De stroomprijs schommelt. 1 kWh kost momenteel (prijspeil 2014-2015) ongeveer € 0,23 per kWh stroom. Van dit bedrag is € 0,07 voor de stroom zelf, € 0,035 van dit bedrag is voor de btw en € 0,12 zijn kosten voor energiebelasting. De precieze kosten van 1 kWh zijn mede afhankelijk van je energieleverancier en je verbruik.
Dit betekend dat een springkussen dat 8 uur aan staat € 1,84 aan stroom kost.
Als het springkussen al staat en het gaat regenen laat het springkussen dan aan. Dit voorkomt dat de luchtkamers vol lopen met water.
zolang de blower aan staat, staat er zoveel druk op het kussen dat het water uit de luchtkamers wordt geblazen, en er dus niet in kan.
Dit is belangrijk omdat het kussen helemaal in elkaar is genaaid en dus vol met gaatjes zit waardoor het water naar binnen kan, als dit in de luchtkamers komt is het kussen veel moeilijker op te rollen en is erg lastig droog te krijgen, waardoor er erg makkelijk schimmel in het kussen kan komen ( Dit willen we natuurlijk graag voorkomen !! )
De Blower is spatwaterdicht en hoeft niet afgedekt te worden
dit kan ook niet want dan kan hij geen lucht meer aanzuigen.
LET OP! De haspel moet wel afgedekt worden!
Al onze springkussens zijn stuk voor stuk gecertificeerd, volgens de nieuwe NEN-14960 veiligheids- en kwaliteitsnorm.
Bel bij schade ALTIJD eerst 06-11366565
En haal de kinderen van het kussen af om blessure’s en meer schade te voorkomen.
GA NOOIT ZELF PROBEREN DE SCHADE TE MAKEN!
Dit kan het alleen maar erger maken.
Ik heb spullen in de bus om het goed te kunnen maken.
Bel zo snel mogelijk 06-11366565
Dan gaan we het eerst telefonisch proberen op te lossen.
Lukt dit niet dan komen we zo snel mogelijk ter plaatsen om het probleem op te lossen.
Lukt ook dit niet, en ligt het aan ons materiaal, dan gaan we kijken voor een vervangend product, of u krijgt u geld terug.
Belt u niet ?
En geeft u aan het einde van de dag pas aan dat iets niet heeft gewerkt
dan kunnen wij daar niets meer aan doen en krijgt u ook u geld niet terug.
(u moet ons wel de kans geven het probleem op te kunnen lossen)
Bij twijfel, ALTIJD BELLEN!
Neem ik even niet op? Spreek dan een boodschap in dan bel ik zo snel mogelijk terug!
Annuleren kan uitsluiten via E-mail
Dit om te voorkomen dat iemand anders uw feestje wil verpesten en het product namens u annuleert.
Bij aanhoudend slecht weer mag een Springkussen kosteloos geannuleerd worden.
Zie ook de algemene voorwaarden
Artikel 7 Annuleringsvoorwaarden:
Bij annulering van 7 dagen of minder voor de huurdatum wordt 50 % van de huurprijs is rekening gebracht.
De verhuurder kan ten aller tijden de huurovereenkomst ontbinden zonder opgave van reden.
Artikel 11 Weeromstandigheden:
De verhuurder behoudt het recht om bij zeer slechte weeromstandigheden de huurovereenkomst te annuleren, zonder dat de huurder een schadevergoeding kan invorderen. De door de verhuurder ontvangen bedragen zullen worden terugbetaald. Bij verandering van de weersomstandigheden tijdens de huurperiode is de huurder verantwoordelijk, bij afwezigheid van de verhuurder, tot al dan niet staken van het gebruik van het springkussen.
Diversen Partyverhuur
Dat zou u misschien best zelf kunnen.
Maar wij doen dat altijd voor u!
Wij willen er namelijk net zoals bij de springkussens altijd zeker van zijn dat hij veilig en stevig vast staat.
Wij hebben alle middelen bij ons om onze partytenten goed te kunnen plaatsen.
Onze tenten kunnen dus niet opgehaald worden.
Wij bezorgen Gratis binnen Lelystad vanaf een besteding van € 50,-
Besteed u minder dan € 50,- dan kunnen we het ook komen bezorgen maar dan komen er wel bezorgkosten bij.
Deze zijn te vinden onder Bezorgkosten
Maar u mag het altijd komen ophalen.
Hier hebben we vaste tijden voor
in de avond tussen 19:00 en 20:00 uur
en in de ochtend tussen 11:00 en 12:00 uur
Wil u producten ophalen dan kan dit op vaste tijden.
Een dag voor de huur dag tussen 19:00 en 20:00 uur
en de dag na de huur dag tussen 11:00 en 12:00 uur
Pinnen kan hier vaak niet dus neem zo gepast mogelijk geld mee!
(er is zeer weinig wisselgeld aanwezig) Hou hier rekening mee!
Onze pinapparaat is vaak met de bus mee tijdens het bezorgen.
Neem bij het ophalen van de producten zo gepast mogelijk geld mee
(er is zeer weinig wisselgeld aanwezig) Hou hier rekening mee!
En vergeet niet een geldig ID bewijs mee te nemen.
Bij ons kan u op verschillende manieren betalen.
1. Via de mobiele pinautomaat
Wij hebben de mobiele pinautomaat standaard bij ons in de bus liggen.
Dit houd in dat u bij het afhalen van producten bij ons niet kan pinnen.
Neem in geval van afhaal AUB zo gepast mogelijk mee want wij hebben zeer beperkt wisselgeld.
2. Contant
U kunt altijd contant afrekenen bij ons.
Hou hierbij wel rekening dat u het zo gepast mogelijk heeft want Wij hebben beperkt wisselgeld bij ons !!
3. Via Factuur
Bedrijven, Scholen, Gemeente, Stichtingen
mogen ook via factuur betalen.
Dit moet alleen wel vooraf aangegeven worden en voor levering van de producten betaald zijn !!
Dit omdat wij in het verleden te veel klanten hebben gehad die niet, of veel te laat betaalde.
De betaling moet altijd vooraf of bij aflevering voldaan worden !
Is dit niet het geval, dan kunnen wij de reservering annuleren.
Annuleren kan uitsluiten via E-mail
Dit om te voorkomen dat iemand anders uw feestje wil verpesten en het product namens u annuleert.
Bij aanhoudend slecht weer mag een Springkussen kosteloos geannuleerd worden.
Zie ook de algemene voorwaarden
Artikel 7 Annuleringsvoorwaarden:
Bij annulering van 7 dagen of minder voor de huurdatum wordt 50 % van de huurprijs is rekening gebracht.
De verhuurder kan ten aller tijden de huurovereenkomst ontbinden zonder opgave van reden.
Artikel 11 Weeromstandigheden:
De verhuurder behoudt het recht om bij zeer slechte weeromstandigheden de huurovereenkomst te annuleren, zonder dat de huurder een schadevergoeding kan invorderen. De door de verhuurder ontvangen bedragen zullen worden terugbetaald. Bij verandering van de weersomstandigheden tijdens de huurperiode is de huurder verantwoordelijk, bij afwezigheid van de verhuurder, tot al dan niet staken van het gebruik van het springkussen.